chofleur

 
ChoFleur - Flavours to melt for - Logo en concept

Logo en concept

Michel en Pieter Verhaert wilden hun eerste stappen zetten in de wereld van hapklare chocolaatjes, en vroegen aan TopOfMind om een unieke twist te geven aan hun product.
We kwamen op het idee om te werken met kleurrijke bloemen; waarbij de blaadjes staan voor de verscheidenheid aan smaken en de halve bolvorm van de heerlijke aromatische chocolade dient als bloemknop. Missie volbracht!

 

Logo en concept

IdentityBekijk alles

Michel en Pieter Verhaert wilden hun eerste stappen zetten in de wereld van hapklare chocolaatjes, en vroegen aan TopOfMind om een unieke twist te geven aan hun product.
We kwamen op het idee om te werken met kleurrijke bloemen; waarbij de blaadjes staan voor de verscheidenheid aan smaken en de halve bolvorm van de heerlijke aromatische chocolade dient als bloemknop. Missie volbracht!

ChoFleur - Flavours to melt for - Verpakkingen

Verpakkingen

TopOfMind ontwierp een grote achthoekig doos om alle ChoFleurs veilig in te bewaren. Ontdek elk smaakje door de blaadjes van de doos zachtjes te verwijderen.
Hiervan zijn ook meerder afgeleiden gemaakt, voor kleinere porties en geschenken.

Bekijk de details
 
 
 
 
 

Verpakkingen

PackagingBekijk allesShootsBekijk alles

TopOfMind ontwierp een grote achthoekig doos om alle ChoFleurs veilig in te bewaren. Ontdek elk smaakje door de blaadjes van de doos zachtjes te verwijderen.
Hiervan zijn ook meerder afgeleiden gemaakt, voor kleinere porties en geschenken.

ChoFleur - Flavours to melt for - Huisstijl

Huisstijl

Een nieuwe naam is slechts één onderdeel van het complete merkproces. TopOfMind creëerde een herkenbare stijl die wordt doorgetrokken in alle communicatie.

 

Huisstijl

IdentityBekijk alles

Een nieuwe naam is slechts één onderdeel van het complete merkproces. TopOfMind creëerde een herkenbare stijl die wordt doorgetrokken in alle communicatie.

ChoFleur - Flavours to melt for - Publicaties

Publicaties

Een krachtig campagnebeeld en een nieuwe huisstijl werden toegepast op alle on- & off-line communicatie tot en met de aankleding van de showrooms. Dit lukt enkel met een alles in één herkenbare stijl en visie.

Neem een kijkje naar dit beeld
 
 
 

Publicaties

PromotionBekijk alles

Een krachtig campagnebeeld en een nieuwe huisstijl werden toegepast op alle on- & off-line communicatie tot en met de aankleding van de showrooms. Dit lukt enkel met een alles in één herkenbare stijl en visie.

ChoFleur - Flavours to melt for - POP materiaal

POP materiaal

TopOfMind verzorgt de ChoFleur koelkasten met een uitgesproken beeldcreatie. Bovendien kan de klant makkelijk een keuze maken dankzij het overzichtelijke menu bovenop de koelkast.

Zie het ontwerp
 
 
 
 
 
 

POP materiaal

PromotionBekijk alles

TopOfMind verzorgt de ChoFleur koelkasten met een uitgesproken beeldcreatie. Bovendien kan de klant makkelijk een keuze maken dankzij het overzichtelijke menu bovenop de koelkast.

ChoFleur - Flavours to melt for - Stoepborden

Stoepborden

Stoepborden vergroten de zichtbaarheid van het ChoFleur-merk voor een veel breder publiek. TopOfMind voorzag deze borden van opvallende beeldcreaties.

Klik hier en bekijk de details
 
 

Stoepborden

PromotionBekijk alles

Stoepborden vergroten de zichtbaarheid van het ChoFleur-merk voor een veel breder publiek. TopOfMind voorzag deze borden van opvallende beeldcreaties.

ChoFleur.com

Ervaar een reis rond de wereld in 36 smaken! Neus rond in deze uiterst gedetailleerde website en vind uw kleine favorietjes terug in het assortiment hapklaar gevulde chocolade pralines. Zin om verrast te worden? Bezoek de webshop en geef uzelf over aan deze unieke artisanale sensatie, met smaken uit alle hoeken van de wereld.

Werp een blik op dit werkBezoek chofleur.com

ChoFleur.com

Web designBekijk alles

Ervaar een reis rond de wereld in 36 smaken! Neus rond in deze uiterst gedetailleerde website en vind uw kleine favorietjes terug in het assortiment hapklaar gevulde chocolade pralines. Zin om verrast te worden? Bezoek de webshop en geef uzelf over aan deze unieke artisanale sensatie, met smaken uit alle hoeken van de wereld.

TopOfMind was verantwoordelijk voor:

  • Design en programmatie van de gehele site
  • Responsief maken voor tablets en smartphones
  • Op maat gebouwde webshop, gelinkt met het Mollie betaalplatform
  • Stop motion verpakkingsanimatie
  • Ondersteuning voor meerdere talen (NL, FR, EN, DE) via onze Backstage.

Bezoek chofleur.com

 
ChoFleur - Love me, Love me lots - Ontwerp logo

Ontwerp logo

'Chocoglacier' Pieter Verhaert maakt niet alleen de overheerlijke en unieke Belgische bloemvormige ChoFleur-chocolaatjes, hij produceert ook heerlijke artisanale ijs- en ijschocolades. Merknaam en logo door TopOfMind.

 

Ontwerp logo

'Chocoglacier' Pieter Verhaert maakt niet alleen de overheerlijke en unieke Belgische bloemvormige ChoFleur-chocolaatjes, hij produceert ook heerlijke artisanale ijs- en ijschocolades. Merknaam en logo door TopOfMind.

ChoFleur - Love me, Love me lots - Huisstijl

Huisstijl

Een nieuwe naam is slechts een deel van hoe volledige merkproces. TopOfMind creëerde een veelzijdige en herkenbare stijl die wordt doorgetrokken in alle communicatie.

 

Huisstijl

Een nieuwe naam is slechts een deel van hoe volledige merkproces. TopOfMind creëerde een veelzijdige en herkenbare stijl die wordt doorgetrokken in alle communicatie.

ChoFleur - Love me, Love me lots - Verpakkingen

Verpakkingen

Ook ijsjes hebben een aantrekkelijke verpakking nodig. De keuze van het papier, de kleuren, beeldverwerking en -creatie, compositie, ... Het is allemaal goed doordacht.

Verkrijg meer info over dit beeld
 
 
 
 

Verpakkingen

PackagingBekijk alles

Ook ijsjes hebben een aantrekkelijke verpakking nodig. De keuze van het papier, de kleuren, beeldverwerking en -creatie, compositie, ... Het is allemaal goed doordacht.

ChoFleur - Love me, Love me lots - POP materiaal

POP materiaal

TopOfMind verzorgt de ChoFleur koelkasten met een uitgesproken beeldcreatie. Bovendien kan de klant makkelijk een keuze maken dankzij het overzichtelijke menu bovenop de koelkast.

Zie dit beeld
 
 
 
 
 
 

POP materiaal

PromotionBekijk alles

TopOfMind verzorgt de ChoFleur koelkasten met een uitgesproken beeldcreatie. Bovendien kan de klant makkelijk een keuze maken dankzij het overzichtelijke menu bovenop de koelkast.

ChoFleur - Love me, Love me lots - Stoepborden

Stoepborden

Stoepborden vergroten de zichtbaarheid van het ChoFleur-merk voor een veel breder publiek. TopOfMind voorzag deze borden van opvallende beeldcreaties.

Neem een kijkje naar dit werk
 
 

Stoepborden

PromotionBekijk alles

Stoepborden vergroten de zichtbaarheid van het ChoFleur-merk voor een veel breder publiek. TopOfMind voorzag deze borden van opvallende beeldcreaties.

iPad presentatie

Ter promotie van hun (zeer) mooie koelers en opslagoplossingen, had ChoFleur nood aan een interactieve iPad presentatie om hun vertegenwoordigers de baan mee op te sturen. Hiermee kan gepronkt worden met alle modellen en voordelen van de ChoFleur (koel)kasten om die heerlijke (ijs)pralines lekker lang in te bewaren.

Zie deze case

iPad presentatie

Web designBekijk alles

Ter promotie van hun (zeer) mooie koelers en opslagoplossingen, had ChoFleur nood aan een interactieve iPad presentatie om hun vertegenwoordigers de baan mee op te sturen. Hiermee kan gepronkt worden met alle modellen en voordelen van de ChoFleur (koel)kasten om die heerlijke (ijs)pralines lekker lang in te bewaren.

TopOfMind werd ingeschakeld voor:

  • 3D design en render van alle aparte elementen
  • Look & feel van de presentatie
  • Animatie en interactiviteit tussen de slides in Keynote
  • Conversie en stap-voor-stap gids om alles draaiend te krijgen op een Apple iPad.