Bekijk cases
TopOfMind BV - Reclamebureau

Imagination is more
important than knowledge. - Albert Einstein (great minds think alike)

 

Kennis is beperkt tot alles wat we weten en begrijpen, terwijl verbeelding alles omvat wat er ooit te weten en te begrijpen zal zijn.

Imagination is more
important than knowledge. - Albert Einstein (great minds think alike) -

Uw imago is ons imago: TopOfMind zorgt dat haar klanten indruk maken: logo en huisstijl / merkidentiteit, brochures, advertenties, (digitale) nieuwsbrieven, verpakkingen, social media, websites ...

Dit bezoek via uw smartphone leidt u door een korte selectie van ons werk. Bezoek zeker de uitgebreide versie op uw tablet of desktop!

(g)een reclamebureau

TopOfMind is (g)een verpakkingsbedrijf, (g)een grafisch ontwerpbureau, (g)een prepressbureau, (g)een websitebouwer, (g)een evenementenbureau, (g)een fotograaf,(g)een standenbouwer en vooral (g)een reclamebureau. We kunnen het allemaal aan: we zijn imagobouwers die minstens zo bezorgd zijn over het imago van onze klanten als zijzelf. TopOfMind geeft hun klanten alles om indruk te maken: logo, huisstijl, brochures, advertenties, (digitale) nieuwsbrieven, verpakkingen, social media, websites ... . Alles wordt in-house gemaakt door de juiste M/V op de juiste plaats!

Wat we doen is wat je ziet: geen blabla-pagina's ;-)

(g)een reclamebureau

TopOfMind is (g)een verpakkingsbedrijf, (g)een grafisch ontwerpbureau, (g)een prepressbureau, (g)een websitebouwer, (g)een evenementenbureau, (g)een fotograaf,(g)een standenbouwer en vooral (g)een reclamebureau. We kunnen het allemaal aan: we zijn imagobouwers die minstens zo bezorgd zijn over het imago van onze klanten als zijzelf. TopOfMind geeft hun klanten alles om indruk te maken: logo, huisstijl, brochures, advertenties, (digitale) nieuwsbrieven, verpakkingen, social media, websites ... . Alles wordt in-house gemaakt door de juiste M/V op de juiste plaats!

Wat we doen is wat je ziet: geen blabla-pagina's ;-)

Klant (klik hier voor meer werk voor deze klant)

 
 
Jermayo - Belgische Sauzen Sedert 1953 - Logo upgrade

Logo upgrade

Jermayo is een ambitieus familiebedrijf, gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie en distributie van sauzen, salades en kant-en-klare maaltijden. We hebben hun bestaande logo geüpgraded met respect voor het traditionele lettertype om de rijke geschiedenis van drie generaties ver te behouden.

 

Logo upgrade

IdentityBekijk alles

Jermayo is een ambitieus familiebedrijf, gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie en distributie van sauzen, salades en kant-en-klare maaltijden. We hebben hun bestaande logo geüpgraded met respect voor het traditionele lettertype om de rijke geschiedenis van drie generaties ver te behouden.

Klant Jermayo(klik hier voor meer werk voor deze klant)

Jermayo - Belgische Sauzen Sedert 1953 - Product leaflets

Product leaflets

De huisstijl werd verder doorgetrokken naar de productcatalogus. Professionele beeldcreatie en fotografie ondersteunen het mooie assortiment sauzen en gerechten.

Verkrijg meer info over de details

Jermayo.be

Een steeds groter wordend bedrijf als Jermayo heeft ook een website nodig die steeds groter kan worden. Proef deze Belgische lekkernij door de juiste saus te vinden voor de juiste gelegenheid, of het nu voor op je belegd broodje, pakje frieten of culinair avontuur is. Zoek doorheen alle recepten om het perfecte gerecht te vinden om te maken met Jermayo-sauzen en vind een winkel in de buurt via de handige interactieve Google Map en sla uw voorraad saus in.

Werp een blik op dit projectBezoek jermayo.be

Jermayo.be

Web designBekijk alles

Een steeds groter wordend bedrijf als Jermayo heeft ook een website nodig die steeds groter kan worden. Proef deze Belgische lekkernij door de juiste saus te vinden voor de juiste gelegenheid, of het nu voor op je belegd broodje, pakje frieten of culinair avontuur is. Zoek doorheen alle recepten om het perfecte gerecht te vinden om te maken met Jermayo-sauzen en vind een winkel in de buurt via de handige interactieve Google Map en sla uw voorraad saus in.

Wat ons werd gevraagd:

  • Ontwerp en programmering van een responsive website
  • Geregistreerde downloads, agendamodule en sollicitatieformulieren
  • Meerdere Facebook-advertentiecampagnes
  • Interactieve en doorzoekbare Google Map met alle winkels die Jermayo-sauzen verkopen
  • Website volledig te beheren via onze Backstage
  • Meertalig (NL, FR, EN)

Bezoek jermayo.be

Klant Jermayo(klik hier voor meer werk voor deze klant)

 
Foodstore - Rebranding - Papieren pen

Papieren pen

De dop van deze pen verwijst naar een voedselverpakking, en is dus een ideale match voor Foodstore. Wat deze pen verder ook uniek maakt, is dat het 100% gemaakt is uit papier; en dus veel mileuvriendelijker is dan het standaard plastic schrijfmateriaal. TopOfMind deed alle research naar deze pen, en zorgde voor het uiteindelijke ontwerp.

 

Papieren pen

IdentityBekijk allesPromotionBekijk alles

De dop van deze pen verwijst naar een voedselverpakking, en is dus een ideale match voor Foodstore. Wat deze pen verder ook uniek maakt, is dat het 100% gemaakt is uit papier; en dus veel mileuvriendelijker is dan het standaard plastic schrijfmateriaal. TopOfMind deed alle research naar deze pen, en zorgde voor het uiteindelijke ontwerp.

Klant Foodstore(klik hier voor meer werk voor deze klant)

FoodStore.be

Zet uw tanden in 1 van de heerlijkste belegde broodjes in Roeselare en omstreken. De focus van Foodstore.be ligt op het gigantische assortiment broodjes met unieke combinaties, gaande van Ardeense salami tot Zalmsalade en alles daartussen. Eens het water helemaal uit uw mond loopt, kunt u eenvoudig een online bestelling plaatsen waarna Francis en z’n team uw broodje met de grootste zorg klaarmaken voor uw gemak.

Onderzoek dit werkWees onder de indruk door foodstore.be

FoodStore.be

Web designBekijk alles

Zet uw tanden in 1 van de heerlijkste belegde broodjes in Roeselare en omstreken. De focus van Foodstore.be ligt op het gigantische assortiment broodjes met unieke combinaties, gaande van Ardeense salami tot Zalmsalade en alles daartussen. Eens het water helemaal uit uw mond loopt, kunt u eenvoudig een online bestelling plaatsen waarna Francis en z’n team uw broodje met de grootste zorg klaarmaken voor uw gemak.

Foodstore rekende op TopOfMind voor:

  • Design en programmatie website
  • Op maat gemaakt bestelformulier waarbij een broodje volledig samengesteld kan worden
  • Assortiment / Nieuwtjes volledig zelf te beheren via onze Backstage
  • Menu Generator (zie ander artikel)

Wees onder de indruk door foodstore.be

Klant Foodstore(klik hier voor meer werk voor deze klant)

 
 
 
ChoFleur - Flavours to melt for - Logo en concept

Logo en concept

Michel en Pieter Verhaert wilden hun eerste stappen zetten in de wereld van hapklare chocolaatjes, en vroegen aan TopOfMind om een unieke twist te geven aan hun product.
We kwamen op het idee om te werken met kleurrijke bloemen; waarbij de blaadjes staan voor de verscheidenheid aan smaken en de halve bolvorm van de heerlijke aromatische chocolade dient als bloemknop. Missie volbracht!

 

Logo en concept

IdentityBekijk alles

Michel en Pieter Verhaert wilden hun eerste stappen zetten in de wereld van hapklare chocolaatjes, en vroegen aan TopOfMind om een unieke twist te geven aan hun product.
We kwamen op het idee om te werken met kleurrijke bloemen; waarbij de blaadjes staan voor de verscheidenheid aan smaken en de halve bolvorm van de heerlijke aromatische chocolade dient als bloemknop. Missie volbracht!

Klant ChoFleur(klik hier voor meer werk voor deze klant)

ChoFleur - Flavours to melt for - Verpakkingen

Verpakkingen

TopOfMind ontwierp een grote achthoekig doos om alle ChoFleurs veilig in te bewaren. Ontdek elk smaakje door de blaadjes van de doos zachtjes te verwijderen.
Hiervan zijn ook meerder afgeleiden gemaakt, voor kleinere porties en geschenken.

Verkrijg meer info over het ontwerp
ChoFleur - Flavours to melt for - Huisstijl

Huisstijl

Een nieuwe naam is slechts één onderdeel van het complete merkproces. TopOfMind creëerde een herkenbare stijl die wordt doorgetrokken in alle communicatie.

ChoFleur - Flavours to melt for - Publicaties

Publicaties

Een krachtig campagnebeeld en een nieuwe huisstijl werden toegepast op alle on- & off-line communicatie tot en met de aankleding van de showrooms. Dit lukt enkel met een alles in één herkenbare stijl en visie.

Neem een kijkje naar dit beeld
 
 
 

Publicaties

PromotionBekijk alles

Een krachtig campagnebeeld en een nieuwe huisstijl werden toegepast op alle on- & off-line communicatie tot en met de aankleding van de showrooms. Dit lukt enkel met een alles in één herkenbare stijl en visie.

Klant ChoFleur(klik hier voor meer werk voor deze klant)

ChoFleur - Flavours to melt for - POP materiaal

POP materiaal

TopOfMind verzorgt de ChoFleur koelkasten met een uitgesproken beeldcreatie. Bovendien kan de klant makkelijk een keuze maken dankzij het overzichtelijke menu bovenop de koelkast.

Bekijk de details

ChoFleur.com

Ervaar een reis rond de wereld in 36 smaken! Neus rond in deze uiterst gedetailleerde website en vind uw kleine favorietjes terug in het assortiment hapklaar gevulde chocolade pralines. Zin om verrast te worden? Bezoek de webshop en geef uzelf over aan deze unieke artisanale sensatie, met smaken uit alle hoeken van de wereld.

Bekijk deze caseBezoek chofleur.com

ChoFleur.com

Web designBekijk alles

Ervaar een reis rond de wereld in 36 smaken! Neus rond in deze uiterst gedetailleerde website en vind uw kleine favorietjes terug in het assortiment hapklaar gevulde chocolade pralines. Zin om verrast te worden? Bezoek de webshop en geef uzelf over aan deze unieke artisanale sensatie, met smaken uit alle hoeken van de wereld.

TopOfMind was verantwoordelijk voor:

  • Design en programmatie van de gehele site
  • Responsief maken voor tablets en smartphones
  • Op maat gebouwde webshop, gelinkt met het Mollie betaalplatform
  • Stop motion verpakkingsanimatie
  • Ondersteuning voor meerdere talen (NL, FR, EN, DE) via onze Backstage.

Bezoek chofleur.com

Klant ChoFleur(klik hier voor meer werk voor deze klant)